متخصصین علوم رایانه کشور

Learning MEAN Framework
متخصصین علوم رایانه کشور

پیش گفتار

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و سروران گرامی

من داریوش تصدیقی هستم و بسیاری از شما عزیزان، نام مرا در رابطه با محیط دات نت (NET.) و زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (#C) شنیده‌اید... ولی قریب ۲ سال است، ضمن کار و آموزش در حوزه دات نت و سی شارپ، با MEAN Framework، آشنا شده‌ام و مرا خیلی به خود جذب کرده است... حروف اولیه MEAN، عبارتند از MongoDB, Express.js, Angular.js, Node.js که البته در طی این دو سال، دوره‌های موفق و زیادی در خصوص Angular.js برگزار کرده‌ام و پروژه‌های زیادی نوشته‌ام... ولی در رابطه با بقیه موارد، به این فکر افتادم تا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان، همه این موارد را در قالب یک وب‌لاگ ارایه دهم. امیدوارم که مطالب این وب‌لاگ، مورد توجه و عنایت شما عزیزان قرار گرفته و در این مسیر با من همراه باشید...

این مجموعه، اگر نگوییم که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور، اکثر شرکت‌ها را به سمت خود جذب خواهد کرد، ولی بدون اغراق می‌توان ادعا کرد، که هر برنامه‌نویسی را مسحور خود خواهد ساخت...

برای اطلاع‌رسانی به شما عزیزان، در خصوص درج و ویرایش مطالب و نیز اعلام برگزاری دوره‌های آموزشی در این خصوص، کانالی را در تلگرام ایجاد نمودم که می‌توانید در آن عضو شوید:

https://Telegram.me/IranianExperts

از آنجایی که حساسیت و وسواس زیادی در درج مطالب دارم، بسیار خوشوقت خواهم شد، در صورتی که غلط املایی، ادبی، فنی و غیره ملاحظه کردید، آنرا به اینجانب گزارش داده تا در اولین فرصت، نسبت به ویرایش آن اقدام کنم.

با سپاس از وقتی که برای مطالعه این مطالب صرف می‌کنید...

با تجدید احترام
داریوش تصدیقی

0098-912-108-7461 - DariushT@GMail.com

  • داریوش تصدیقی

نظرات  (۵)

  • بهزاد خلیلی
  • سلام استاد
    بی صبرانه منتظر پست های بعدی شما هستم
    با تشکر از شما
  • مهدی حسین پور
  • سلام آقای تصدیقی عزیز
    اگر میشه بیشتر در مورد این فریم ورک Mean  صحبت کنید
    و به قول کتابیش جامعه هدفش کجاست آیا میشه برنامه های موبایلی درست کرد یا نه
    با تشکر...
  • سعید شیرزادیان
  • سلام استاد عزیز
    آیا مطالبی هم در رابطه با angular.js نیز در سایت قرار می دهید؟

    پاسخ:
    سلام سعید جان، بله حتما... به زودی انشاءالله دوست من...
  • بهزاد خلیلی
  • سلام استاد
    خسته نباشید در قسمت چهارم NodeJs نمی شد نظر داد مجبور شدم اینجا بگم ممنونم
    شما هرچقدر هم دیر به دیر به روز کنید من بازمی خونم و نظر می دم
    ممنونم
    پاسخ:
    بهزاد جان... تو عزیزمی... دوست خوب من...
    سلام
    تشکر بابت آموزش هاتون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی